Voetjes omhoog en lekker onderuit - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Yvonne - WaarBenJij.nu Voetjes omhoog en lekker onderuit - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Yvonne - WaarBenJij.nu

Voetjes omhoog en lekker onderuit

Door: YvonnePierre

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

23 Augustus 2011 | Thailand, Hua Hin

Vandaag hebben we eens lekker helemaal niets gedaan. We zijn vandaag bij het zwembad blijven hangen onder de parasol, drankje erbij, boek gelezen en wat geïnternet. Af en toe de voetjes in het water, hond ging ook nog mee zwemmen.
Vanmiddag waren we helaas wel genoodzaakt om even overeind te komen want onze drankvoorraad was op. Hier om de hoek zit een lokale supermarkt, nou ja het is een houten schuur zonder voorkant met zo'n koeling die je ook wel bij benzinepompen vind. Maar daar hadden we pech, we hadden al alles opgekocht de laatste dagen en de bevoorrading gaat hier niet zo snel. Toen moesten we dus de hele weg aflopen naar de volgende lokale supermarkt. Was natuurlijk weer heerlijk warm en wij gingen uiteraard op pad op het heetst van de dag. Er heen ging nog wel maar ja we moesten ook nog terug natuurlijk. We kwamen hier terug op het complex en we konden al aan de tuinmannen zien dat ze ons voor gek hadden verklaard. Die keken ons echt aan met een blik van voel je je wel lekker.Wij hebben zo weinig mogelijk aan maar hun bedekken zich helemaal van top tot teen, vaak zijn alleen de voeten en de ogen onbedekt. Onze manager heeft vanmiddag wel een lekkere watermeloen voor ons gehaald op de markt hier anderhalve kilometer verderop. Ze moest er toch naar toe. Is wel een heel aardige vrouw, je hoeft maar te kicken en ze gaat het regelen. Maar ja dat kan niet anders he als je naam Love is.
Morgen hebben we wel plannen, dan gaan we naar Khao Hin Lek Fai, is een berg waar we mooi overzicht hebben over Hua Hin, zit schijnbaar ook een mooi park (natuurgebied) omheen en vandaar lopen we dan terug naar het centrum waar we vast en zeker wel weer zullen worden opgepikt door onze "huis"chauffeur.

• 23 Augustus 2011 - 14:31

Barry:

Ik hoop dat je "kikken" bedoelt, ipv "kicken". Kan me niet voorstellen dat ze nog hard voor je lopen als je gaat schoppen :)