Tussenstop fort smith - Reisverslag uit Fort Smith, Verenigde Staten van Yvonne - WaarBenJij.nu Tussenstop fort smith - Reisverslag uit Fort Smith, Verenigde Staten van Yvonne - WaarBenJij.nu

Tussenstop fort smith

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

04 Oktober 2016 | Verenigde Staten, Fort Smith

Vanochtend na een laatste glimp op graceland vertrokken naar onze een na laatste nieuwe bestemming Fort Smith. Dit is een tussenstop voor Dallas. We zijn beide behoorlijk moe aan het worden van al het reizen, dus we hebben dan ook niets bezocht hier en het echt als een tussenstop gebruikt. Heerlijk rustig aan gedaan vanmiddag d.m.v. wat tv kijken en internetten. Morgen weer een nieuwe dag, Dallas. De stad waar JF Kennedy is neer geschoten tijdens zijn autorit door Dallas.

• 05 Oktober 2016 - 08:21

Piet En Hennie,:

Pierre en Yvonne,

Na zulke intensieve weken is het ook prettig om een dag rustig aan te doen.
    Het is tenslotte vakantie.
    Maar als wij vakantie hebben zijn we ook altijd heel actief.
    De bestemming Dallas is opnieuw weer heel interessant. Misschien worden jullie ook wel een oliebaron. Weten jullie trouwens, dat in de provincie Drenthe , in Schoonebeek, ook een aantal Jaknikkers in bedrijf zijn? Dit al sinds jaar en dag.
    Goede reis en een hele mooie dag in Dallas toegewenst.
    Bij ons is het even wennen, want het was vanmorgen bij het opstaan 9 graden, dus dat is fris.

Groet Piet en Hennie.