Dag twee new orleans - Reisverslag uit New Orleans, Verenigde Staten van Yvonne - WaarBenJij.nu Dag twee new orleans - Reisverslag uit New Orleans, Verenigde Staten van Yvonne - WaarBenJij.nu

Dag twee new orleans

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

24 September 2016 | Verenigde Staten, New Orleans

Vanochtend gestart in de riverwalk outlet. Beetje gewinkeld, meer rond gekeken. De boot hebben we niet meer gedaan. We zijn langs het water gelopen richting de mercedes benz superdome, 2x de amsterdam arena. Vanavond geeft beyonce een concert voor ruim 80.000 mensen en dat hebben we geweten. Er was het een en ander afgesloten voor haar, zo lag er een partyboot achter mardi gras world welke ze had afgehuurd voor prive feestje zodat de bus daar niet langs kon en we om moesten rijden. Masr ook superdruk met verkeer.Vanmiddag hebben we een bezoek gebracht aan het wwII museum. Hier hingen oude vliegtuigen uit die tijd aan het plafond en stonden er ook nog oude voertuigen. Was weer zeer interessant. We hebben vandaag eigenlijk zoveel mogelijk de koelte opgezocht, het was 35/36 graden en dit in eeen stad is behoorlijk heet. Zelfs voor ons. Als afsluiting zijn we door het louis armstrong park terug gewandeld naar onze auto. Hier stuitte we nog op heel veel motoren omdat de bike week schijnbaar begint morgen. Er zaten wel heel leuke en mooie modellen tussen, maar vooral heel veel harleys. We moesten meteen aan onze buurman denken. Morgen rijden we weer naar de volgende bestemming pensacola, maar daarvoor willen we nog een ouderwetse goed bewaarde plantage bezoeken. De oak alley plantation.

• 25 September 2016 - 09:51

Barry:

Leuk! Wat een gebouw die superdome. Maar geen foto's van de bikeweek?

• 25 September 2016 - 10:46

Arjan En Jolanda:

mooi te horen dat jullie het leuk hebben jammer dat ik er niet bij kon zijn want dat hadde we niet wille missen natuurlijk fijne dag hoor weer van jullie
    arjan en jolanda

de buurman

• 25 September 2016 - 15:38

Ria:

Heerlijk om te lezen dat jullie het naar jullie zin hebben