Atlanta - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Yvonne - WaarBenJij.nu Atlanta - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Yvonne - WaarBenJij.nu

Atlanta

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

28 September 2016 | Verenigde Staten, Atlanta

Vanochtend begonnen met ons avontuur in de badkamer, wat ons toch maar weer gelukt is. Pierre is op de rand van het bad gaan zitten en ik heb de sproeikop zo gemikt dat hij toch nog enigzins kon douchen. Hierna vertrokken naar dowtown atlanta en een hele leuke dag gehad. Eerst naar de coca cola fabriek. Op de foto gegaan met de polarbear. Geschiedenis gezien van de cola. We konden ook 100 verschillende smaken proeven van verschillende landen, er zaten hele lekkere tussen maar ook vreemde en vieze. Ook de kluis gezien waar volgens hun de originele formule in ligt van cola. Deze is voor het eerst gemaakt in 1886. Na het bezoek van de fabriek hebben we een beetje rond gewandeld, helaas was het olympic park dicht wegens een of ander prive evenement. Vanmiddag hebben we een bezoek gebracht aan de botanische tuinen. Heel mooi, helaas gingen alle planten en bloemen de herfst in maar dat maakte het voor ons niet minder mooi. Overal tussen de planten stonden hele mooie glassculpturen. Vandaag hebben we een zeer leuke dag gehad. De afsluiting was een domper want vanochtend was ons beloofd dat we om geboekt zouden worden naar een kamer met een douche maar helaas. We hebben een andere kamer maar nog steeds met een badkuip. Stampij staan maken bij de receptie maar dit was het beste wat ze konden doen. Manager spreken we morgenochtend, die hebben we ook nog aan de telefoon gehad. Ach vanochtend gelukt, lukt het morgenochtend nog wel een keer. Morgen vertrekken we weer naar de volgende bestemming nashville tennesee.