National naval aviation museum - Reisverslag uit Tuscaloosa, Verenigde Staten van Yvonne - WaarBenJij.nu National naval aviation museum - Reisverslag uit Tuscaloosa, Verenigde Staten van Yvonne - WaarBenJij.nu

National naval aviation museum

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

26 September 2016 | Verenigde Staten, Tuscaloosa

We hebben onze eerste slechte hotelkamer beleving gehad gisteren. Waardoor we ook een hele slechte nacht hadden. Het bed had veren die we goed gevoeld hebben in de rug en heupen. Het was er erg aftands. De douche was met een vaste douchekop in plaats van een losse kop met slang, hierdoor hebben we het krukje wat we kregen zo moeten positioneren dat pierre wel water kreeg. Maar hij kon er niet even onderuit om zich te wassen, dus het was wassen en meteen afspoelen. Er zat ontbijt bij maar geen tafel met stoel om het op te eten, dus we hebben het klaar gemaakt aan de counter en mee genomen naar onze kamer. Al met al geen succes. Vanochtend naar het naval aviatian museum geweest wat op een echte werkende militaire basis is gevestigd. Onze navigatie stuurde ons naar de verkeerde poort waar een vriendelijke maar zeer strenge agent ons de goede weg wees. Aangezien we onze paspoorten moesten laten zien wilde ik deze uit de rugzak pakken, maar dit deed ik iets te vlot waardoor de agent zenuwachtig werd en al naar zijn pistool wilde pakken. Was niet zo'n slimme zet zeg maar. Het museum was wel zeer de moeite waard. Heel veel echte vliegtuigen van oud naar jong. We hebben een tour gedaan met gids waardoor we wat meer informatie kregen van de verschillende toestellen. De gids was een oud helicopter piloot. Helaas was er een hangar dicht voor renovatie, hier stonden de jongste modellen. Het was er heel erg koud waardoor we na anderhalf uur van ellende naar buiten zijn gegaan om op te warmen. Toen de auto maar in gegaan voor onze rit nasr de volgende bestemming tuscaloosa. Dit bleek een hele saaie rit te zijn met alleen maar interstate. Het interesantste wat we hebben gezien was een statetrooper die iemand aan de kant zette voor te hard rijden. Blijft leuk om te zien de politie auto's hier met alle toeters en bellen aan, dan zijn die in nederland dinkietoys.

• 27 September 2016 - 16:54

nou das idd geen goede ervaring nee hotel zoe ie zo niet ik zou dit ook niet pikken

maar op zn moment moet je wel wat

gr arjan en jolanda