galveston - Reisverslag uit Galveston, Verenigde Staten van Yvonne - WaarBenJij.nu galveston - Reisverslag uit Galveston, Verenigde Staten van Yvonne - WaarBenJij.nu

galveston

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

21 September 2016 | Verenigde Staten, Galveston

Vandaag sightseeing gedaan in galveston. Voor ons doen al heel vroeg op pad gegaan, het was nog voor tien uur. Eerst ontbeten, wat een beetje tegen viel. Op het eind van de straat hadden we een soort pretpark gezien, dus wij dachten dit best te voet te kunnen doen. Dit viel best tegen, gelukkig zijn we op tijd van gedachte veranderd en toch maar terug gelopen voor de auto. Eenmaal daar geparkeerd te hebben bleek deze namelijk dicht tezijn. Het wat tien uur en de temperatuur liep al aardig naar dertig graden. Terug naar de auto en op naar het historisch centrum. Parkeerplaatsen genoeg hier. Hier hebben we wat rond gekeken en uiteindelijk beland op een booreiland. Hoe vreemd is dat. Maar ontzettend interessant om te bekijken, toch iets wat je niet iedere dag kunt doen. 'S middags hebben we nog iets gedaan wat net zo bijzonder was. We hebben een bezoek gebracht aan een onderzeeër en een oud marineschip. Beide waren niet toegankelijk voor pierre helaas maar we hebben de directeur nog gesproken en ze zijn wel bezig met iets waardoor ook mensen in een rolstoel een virtuele tour kunnen maken door beide schepen. Vanmiddag was het trouwens bloedheet hier, een kleine 36 graden. Deze dag hebben we heerlijk afgesloten met een super salade bij rainforest cafe. Morgen vertrekken we naar new orleans, erg benieuwd naar.

• 22 September 2016 - 12:24

Annet & Willem:

Veel plezier daar samen.
    Leuk om jullie verslagen te lezen; ga zo door.

• 22 September 2016 - 12:41

Barry:

Is het wel een beetje uit te houden met die temperaturen??

• 22 September 2016 - 17:08

Arjan En Jolanda :